Book by phone: (435) 634-4660
The Living Room is conveniently located adjacent to the Kitchen and Dining Table and is a great place for entertaining guests during downtime.

The View At The Escapes

Guest Rating:

Vacation rental villa. Sleeps 12, 3 bedrooms, 3.5 bathrooms. No pets allowed.

St. George, UT 84770 United States

The View At The Escapes is a beautiful 1,812 sq foot home with 3 bedrooms that overlooks the neighborhood pool, hot tub, and pickleball courts. This luxury villa is furnished with all the upgrades you could ask for, including flat-screen HDTV's, granite counter-tops, as well as stainless steel appliances. The floor-plan is spacious with bedrooms that are quiet and private.

Whether you're looking to relax or spend your day enjoying the surrounding landscapes, you can rest comfortably in the contemporary style bedrooms, partially covered outdoor patio, or spend time with family and friends in one of the two family rooms.

The Ledges of St. George is the perfect area to visit for golfers and outdoor enthusiasts. Minutes away you'll find a conglomerate of hiking, biking, horseback and ATV trails, world famous rock climbing and repelling, and views of the majestic red and white sandstone mountains surrounding The Ledges.

Included Features:
High Speed Internet & Wi-fi
Over 200 Channels with Dish Network in Every Room
A Patio with Outdoor Seating and Grill
A Balcony with Outdoor Seating
Across the Street from Heated Pool, Hot Tub, & Pickleball Courts
Discount on Golf at The Ledges Golf Club
Room Service from The Fish Rock Grille
All Linens and Kitchen Appliances Provided
1 Car Garage

Rooms and Amenities
Property Type Villa, 2 story, Built in 2017
Unit Code E4956
Beds 1 king bed, 1 queen bed, 2 bunk beds
Bathrooms 3.5 bathrooms
Rooms Sleeps 12, Master Bedroom - King bed Bedroom 2 - Queen bed Bedroom 3 - 2 bunk beds with Full over Full mattresses, 12 dining seats, 1 car garage
Floor Area 1812 square feet
Pets No pets allowed.
Standard Amenities combination tub/shower, king, queen, shower, toilet, tub, caves, churches, cinemas, live theater, pond, restaurants, ruins, volcano, Dining, DVD Player, Satellite / Cable, Television, Air Conditioning, Clothes Dryer, Garage, Hair Dryer, Heating, Internet, Iron & Board, Linens Provided, Living Room, Parking, Towels Provided, Washing Machine, Coffee Maker, Dishes & Utensils, Dishwasher, Kitchen, Microwave, Oven, Pantry Items, Refrigerator, Stove, Toaster, bird watching, horseback riding, outlet shopping, photography, scenic drives, sight seeing, walking, ATM/bank, groceries, hospital, medical services, Golf Course Front, Golf Course View, Mountain View, Resort, Water View, Balcony, Deck / Patio, Golf, Outdoor Grill, Communal Pool, Heated Pool, Hot Tub, full, shower, fishing, fly fishing, golf, golf privileges optional, hiking, hunting, mountain biking, mountain climbing, mountaineering, roller blading, swimming, children welcome, non smoking only, pets not allowed, Events Allowed, Long-term Renters Welcome, Minimum Age Limit for Renters, Weddings, Outdoor lighting, Deadbolt lock on entryway, Smoke detectors, Carbon monoxide detector, Fire extinguisher, First aid kit
Kitchen Full Kitchen, Refrigerator, Coffee Maker, Ice Maker, Microwave, Toaster, Cookware, Dishwasher
Living Central Air, Air Conditioning, Ceiling Fans, Linens, Washer & Dryer, Ironing Board, High Speed Internet, No Phone, Wi-Fi
Business Nearby ATM, Nearby Post Office, Nearby FedEx, Nearby Bank
Convenience Nearby Medical Services, Nearby Grocery, Outlet Shopping, Movie Theatres, Golf Course
Culture Nearby Tuacahn Amphitheatre
Outdoor Deck, Patio, Balcony, Gas Grill, Hot Tub, Shared Pool
Geographic Secluded, Close to Town, Red Rocks
Entertainment Cable TV, DVD Player
Average Manager Rating (Based on 1192 reviews)

Overall satisfaction

Services from rental manager
Average Vacation Rental Rating (Based on 16 reviews)

Overall satisfaction

Cleanliness

Location

Property condition
100 % of our reviewers would recommend this vacation rental.

Vacation Rental Reviews

  • Immaculate comfortable place on the golf course

    Stayed 3 days ending in November, 2019

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Susan J from Lehi, UT recommends this vacation rental

    We loved staying here for the weekend! Quick drive to Snow Canyon and Zion National Park. The condo is clean, modern, comfortable and fully stocked kitchen. Nice view of the pool and golf course. Pickle ball courts across the street. We loved this place.

    • Manager Responded on 11/22/2019

      Hello Susan, Thank you for staying with us and taking the time to leave us a review. We are happy to hear that you loved the home and we hope to have you stay with us again. Thank you.

  •  
  • Great place

    Stayed 6 days ending in November, 2019

    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Timothy P from Bethel, PA recommends this vacation rental

    Outstanding, The unit far exceeded what we envisioned. This is a GREAT PLACE.

    • Manager Responded on 11/21/2019

      Thank you for staying with us and taking the time to leave us a review. We are happy to hear that you loved the home and hope to have you stay with us again. Thank you from all of us here at, The Ledges.

  •  
  • Perfect get-away place

    Stayed 2 days ending in September, 2019

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Jean M from Lehi, UT recommends this vacation rental

    This was the perfect little place for our vacation. It is right across the street from the pool and pickle ball courts. The back door goes out to the golf course and a beautiful view. Inside is very clean, well stocked and has that comfy, homey feeling. Plan to stay in this bungalow when in town.

    • Manager Responded on 9/23/2019

      Jean, We are happy to hear that you loved the home and the amenities we have to offer. Please come back and see us again. Thank you from all of us here at, The Ledges.

  •  
  • Wonderful Weekend!

    Stayed 2 days ending in August, 2019

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Lehi, UT recommends this vacation rental

    My husband and I stayed at this property with two other couples. It was spacious, light, comfortable and clean. We had a wonderful time together and would love to come back.

    • Manager Responded on 8/26/2019

      Hello Bob, Thank you for staying with us and leaving us such a great review. We are happy to hear that you loved the home. We hope to have you visit us again. Thank you from all of us here at The Ledges.

  •  
  • We were very happy with the 50 of us there

    Stayed 2 days ending in July, 2019

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Kim H from Pleasant Grove, UT recommends this vacation rental

    Excellant over all

    • Manager Responded on 7/26/2019

      Kim, Thank you for staying with us. We are happy to hear that your large group enjoyed there stay. We hope to have you stay with us again. Thank you from all of us here at The Ledges.

  •  
  • Overall very nice

    Stayed 7 days ending in May, 2019

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Susan H from Portland, OR recommends this vacation rental

    This is a lovely house, but could be so much nicer with some mood lighting, in the form of lamps or dimmers. Toooo bright in living room/dining room/ kitchen. Also the master bedroom interior window was broken and although there was a sign saying it was on order to replace, there were shards of glass in the window frame and jagged pieces of glass sticking out. Poor show. Only two wine glasses in the kitchen...really? A few more in a house that size would be an improvement. Kimber was prompt in responding to any questions. Thank you.

    • Manager Responded on 5/6/2019

      Susan, Thank you for staying with us and taking the time to leave us a review. Those are great suggestions that you have for the home owner about the lighting and the wine glasses. We will pass along the information you provided. We do have a sign up for the window and because the window is under warranty we cannot take the window apart to get to the shards of glass. We apologize for the inconvenience and please know we are working hard to get that fixed as soon as possible. We hope that you will visit us again in the future. Thank you from all of us here at The Ledges.

  •  
  • Great week at The View at The Escapes

    Stayed 7 days ending in April, 2019

    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Andy L from Markham Outer Southwest, ON recommends this vacation rental

    Nicely furnished 3 bedroom condo, close to the pool and hot tub. Clean, well-appointed, very spacious and highly functional (great kitchen with all you need for a week of vacation cooking). loved the bbq and private back patio.

    • Manager Responded on 4/30/2019

      Andy, Thanks for staying with us here at The Ledges. Dan Dekker spoke very highly of you and would love to have you back here anytime. If there is anything we can do for you, please know we are a phone call away.

  •  
  • St. George visit

    Stayed 3 days ending in February, 2019

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Tracy B from Baltimore, MD recommends this vacation rental

    House was clean and had everything we needed. The only thing we noted that needs updating is the WiFi. Very slow and constantly dropping.

    • Manager Responded on 3/5/2019

      Scott, Thank you for choosing to stay with us at The Ledges. We appreciate you taking the time to give us such a great review. We are happy to hear that you loved the home and the amenities we have to offer. Thank you for letting us know about the WiFi we will inform the owners that it is being slow.We look forward to helping you again in the future. Thank you, from all of us at The Ledges.

  •  
  • Guys golf trip

    Stayed 4 days ending in November, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    KIRK S from FRUIT HEIGHTS, UT recommends this vacation rental

    The property management team was great! Kimber took care of our every need. The only issue we had was trying to order food from the Fish Rock Grille on Saturday night. We called the grille and they told us the kitchen was closed due to a wedding. We texted Kimber and she got the grille to call us and deliver some food. THANKS again Kimber!!

    • Manager Responded on 11/16/2018

      Kirk, Thank you for choosing to stay with us at The Ledges. We appreciate you taking the time to review us and are happy to hear that our team was able to help you out. We look forward to helping you again in the future. Thank you, from all of us at The Ledges.

  •  
  • AMAZING LOCATION IN EVERY WAY!

    Stayed 1 day ending in September, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Lehi, UT recommends this vacation rental

    We loved our stay and enjoyed the pool and pickle-ball courts! The views were spectacular as well! The condo is so spacious and with 3 1/2 bathrooms it's great - there is a shower for everyone!

    • Manager Responded on 10/1/2018

      Brenda, Thank you for choosing to stay with us at The Ledges. We appreciate you taking the time to review us and are happy to hear that you were able to enjoy the amenities. Thank You and we look forward to helping you again in the future. Thank you, from all of us at The Ledges.

  •  
  • Great stay except one thing.

    Stayed 3 days ending in April, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Dana R from Bothell, WA recommends this vacation rental

    Loved our stay, the only thing they truly need to work on is the condition of the chairs at the pool, they are falling apart and very dirty. It would also be nice if they had staff attending to the pool because it was full of people who were climbing over the fence and letting all their friends in, thus taking up any chairs that were for home owners and guests.

    • Manager Responded on 4/30/2018

      Dana, We appreciate your kind and honest response in regards to your stay with us at The Ledges Vacation Rentals. We have taken your feedback into consideration and our HOA manager is currently addressing this issue. However, we are glad that you enjoyed the property and had a good overall experience with us, and hope to see you again in the future! Thank you again, from all of us at The Ledges.

  •  
  • Great Place

    Stayed 4 days ending in March, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Jorden H from Vernal, UT recommends this vacation rental

    This is as a great place to stay. Very clean with plenty of space for ten of us that stayed here. The pool and pickleball court was fun for the kids and the adults. The manager was great at providing us with everything we needed before our arrival.

    • Manager Responded on 3/20/2018

      Jorden, thanks for coming to stay with us here at The Ledges. We are so glad you enjoyed your stay and please know you are welcome back here anytime. We love having you and your family and thanks for choosing us!

  •  
  • 4956 Turnberry Court St

    Stayed 3 days ending in March, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    JON D from BOISE, ID recommends this vacation rental

    We rented the condo for 3 nights and had a wonderful time. The condo is beautiful, spacious, has all the amenities you need and very clean. Location is minutes from town and easy to get to. Kudos as well to the staff at the Club for accommodating us late at night by making us pizza outside of business hours. That's the kind of service that will bring us back to The Ledges! Great stay and will definitely rent again! Thank you to all at The Ledges for your hospitality.

    • Manager Responded on 3/15/2018

      Jon thank you for your wonderful feedback of The Ledges. Its such an honor to have a great group like yours stay here and you are most welcome back anytime. Please let us know if you need anything and we will get right on it. Thanks again from everyone here at The Ledges.

  •  
  • Every thing we expected

    Stayed 3 days ending in November, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Layton, UT recommends this vacation rental

    Clean- well stocked

    • Manager Responded on 12/5/2017

      Thank you for coming to stay with us here at The Ledges. We appreciate you choosing us and hope you will come see us again so we can earn all 5 stars. Have a great rest of your week and let us know if you need anything. Thanks again from all of us here at The Ledges.

  •  
  • Great Weekend Getaway

    Stayed 2 days ending in October, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Fruit Heights, UT recommends this vacation rental

    We had a great time staying at the Ledges Property. We had tickets to Tuacahn Friday & Saturday nights. We enjoyed swimming and playing pickle-ball Saturday afternoon. It was great that the properties were built around the pool so all homes were close. It was clean and new. My 6 granddaughters loved the bunk room! Dan Decker, manager, was awesome to communicate with. Yes I would recommend this to a friend. We had a wonderful time and would love to return here again. Thank you!

    • Manager Responded on 10/18/2017

      Teri thank you so much for coming to stay with us here at The Ledges. We appreciate your honest feedback so that others may get an honest review of this luxury vacation villa, and the amenities included. Having the pool and pickle ball courts close by, was a must have, so that each renter can enjoy these amenities. We will let our property manager, Dan Dekker, know of your thoughts and again we appreciate you coming out. If you need anything again, please know we are just a phone call away. Thank you again from all of us here at The Ledges.

  •  
  • Excellent Place to Stay

    Stayed 5 days ending in October, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Highlands, TX recommends this vacation rental

    We were there for a wedding and several family members had rented other units as well. Very nice property and excellent location. The only thing that could have been improved is the coffee pot. The coffee maker is a 2 cup deal for a whole family. Invent in a larger coffee maker and you have the perfect place.

    • Manager Responded on 10/26/2017

      Steve and family, thank you so much for coming to stay with us here at The Ledges. It was an absolute honor having you all stay with us for a wedding. We value your feedback and have messaged the home owner about the coffee maker, as to increase the quality of our services here. Please know you are welcome back here anytime! If there is anything we can do for you, please know we are a phone call away. Thank you again from all of us here at The Ledges.

  •  
Getting your rate Getting your rate...
1. Select Your Dates to Check Availability

Click calendar to set checkin/checkout dates. clear calendar

 Unavailable  Selected  Available  Checkin only  Checkout only
2. Review Dates and Rates

Select/Confirm the number of travelers to get a rate quote.

: :
Base Rent:
Fees & Taxes:*
Total Price:
:
:
*Click 'Continue Booking' to view details of fees & taxes

To request information about booking this vacation rental, please fill out the form below.


Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!

Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!
37.19509,-113.619203

Ledges Vacation Rentals 1585 W Ledges Parkway St. George, Utah 84770 (435) 634-4660 kstricker@ledges.com

© 1999 - 2019 | Powered By Escapia Vacation Rental Software | Terms of Use

Logon